دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا مطرح شد؛

تسهیلات ویژه دانشگاه علم و صنعت در سال تحصیلی جدید برای دانشجویان ممتاز/ راه اندازی آزمایشگاه بزرگ هوش مصنوعی تا ۲ هفته آینده 

تسهیلات ویژه دانشگاه علم و صنعت در سال تحصیلی جدید برای دانشجویان ممتاز  راه اندازی آزمایشگاه بزرگ هوش مصنوعی تا ۲ هفته آینده 
رئیس دانشگاه علم و صنعت درباره تسهیلات ویژه‌ای که قرار است از ابتدای سال تحصیلی جدید به دانشجویان ممتاز اختصاص یابد، توضیحاتی را ارائه کرد. 
کد خبر : 932394

داود یونسیان رئیس دانشگاه علم و صنعت در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا، درباره برنامه‌های دانشگاه برای آغاز سال تحصیلی جدید اظهار کرد: دانشگاه علم و صنعت برای اولین بار از سال تحصیلی جدید ویژه به تقدیر از دانشجویان ممتاز و سرآمد خود در حوزه آموزش، پژوهش و فرهنگ خواهد پرداخت. 

وی با بیان اینکه در ۳ سطح کارت اعتباری طلایی، نقره‌ای و برنزی به دانشجویان برتر دانشگاه علم و صنعت ارائه می‌شود؛ تاکید کرد: این موضوع مجموعا ۵۰۰ تا ۶۰۰ دانشجوی نخبه را در بر می‌گیرد و با توجه به رتبه و امتیازاتی که دانشجویان کسب می‌کنند برخی از امکانات دانشگاه از جمله امکانات خوابگاهی، رفاهی، ورزشی، بن خرید کتاب، استفاده از اینترنت دانشگاه به صورت نامحدود برای آنها رایگان یا تخفیف زیادی به همراه خواهد داشت. 

رئیس دانشگاه علم و صنعت درباره برنامه‌های دانشگاه برای استفاده از ظرفیت هوش مصنوعی در سال تحصیلی جدید گفت: درس هوش مصنوعی برای تمام گرایش‌های دانشگاه به صورت واحد اختیاری ارائه شده است که دانشکده مهندسی کامپیوتر متولی این کار است که به نوبه خود کار ارزشمندی به شمار می‌آید. 

یونسیان اضافه کرد: به صورت ویژه به تجهیزات محاسباتی مرتبط با هوش مصنوعی پرداخته ایم و تاکنون بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان خرید داشته ایم و تا دو الی سه هفته آینده آزمایشگاه مفصلی را راه اندازی می‌کنیم. 

وی بیان کرد: دانشکده مهندسی کامپیوتر دانشگاه علم و صنعت برنامه‌ای از باب ترویج هوش مصنوعی در سطح عموم جامعه دنبال می‌کند که کمک کننده خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب